יום ראשון, 5 ביולי 2009

נתחיל בהתחלה

שלום לקוראי הבלוג הדנדש שלי, וברוכים הבאים!

אזהרה - הפוסט הראשון קצת ארוך בגלל ההיכרות וכל הבלה בלה. אם תחזיקו מעמד אז בסוף יש תמונות. אם לא אז אפשר כבר לגלול למטה ואני לא אעלב... (טוב, נו, הנה אחת לספתח):


שמי גילי ומאז ומתמיד התעניינתי באופנה. כשהייתי ילדה קטנה, אמא שלי עבדה אצל מעצב אופנה ידוע ואני נהגתי (כמו בקלישאת האופנה השחוקה) לשחק על רצפת המתפרה ולתפור בגדים לבובות שלי משאריות בדי יוקרה... (חבל שזרקתי הכל באחד מהתקפי הסדר שלי). כשגדלתי אהבתי לבחון איך אנשים מתלבשים. לחברה הכי טובה שלי ולי היה משחק כזה שהיינו משחקות בו בעודנו משוטטות ברחבי העיר (תל אביב, אלא מה?) או סתם מחכות לאוטובוס: איזה פריט היינו רוצות מלבושם של עוברי האורח החולפים על פנינו? איך היינו מתאימות פריטים שונים? מה מגניב (נו טוב, שנות התשעים) ומה מבחיל?

כיום אני עוסקת באיפיון ממשק משתמש (מה זה? אפשר לקרוא הסבר כאן), ולומדת לתואר שני בהנדסת גורמי אנוש (זה לא קשור למשאבי אנוש, לכל התוהים) ואופנה עדיין מרתקת אותי. בתקופה האחרונה קראתי די הרבה על אופנה, גם לצרכי המחקר שלי וגם סתם בשביל ההנאה. הבלוגים השווים של אפונה, אנה, אדון סרטוריאליסט ואחרים עשו לי חשק והחלטתי שגם אני רוצה. מה שמעניין אותי במיוחד זה לסקר איך אנשים שונים מתלבשים לעבודה (הרעיון צץ בעקבות סדרת צילומים נהדרת שנקראה "המשרד" בוואלה! אופנה, שנקטעה לצערי בשנה שעברה), ואני מקווה שגם אתם תהנו מהמסע!

בתמונה הראשונה למטה זו אני (הי!), בלבוש שמנסה להיות קצת קייצי (לבן, גופייה) וקצת מתוחכם (אפור, עליונית, שרשרת) באחד. למזלי המזגן במשרד חזק עד כדי כך שאני לרוב בכלל לא מפעילה אותו בחדר שלי, מה שמאפשר לי לעטות עליוניות (האהובות עליי עד מאד) גם בקיץ הישראלי הרותח.

[עליונית - twentyfourseven, גופיה - של אמא, ג'ינס - מנגו, נעליים - Naturalizer, שרשרת - מיריד ויצ"ו האחרון]

בתמונה הבאה מופיעה אביבה, שעם היותה מנהלת בינלאומית עסוקה ואמא לשני קטנים, משכילה לפתוח את הבוקר עם קפה ועוגה, וכמובן חולצה חמודה ותפוחת שרוולים [Madness]. אביבה נזפה בי קצת שזה לא יום מתאים לצילום כי היא לא התלבשה בהתאם, אבל הסברתי לה שכל המטרה היא לתעד את האופנה היום-יומית שלובשים לעבודה, כך שלבסוף היא התרצתה, לשמחתי הרבה!

ולסיום היום הראשון "בעבודה", הרי לכם הגב של מירב (שהיא גם הצלמת של התמונות שלי), בגופיה עם דיטייל תחרה חמוד [קוביקה] ושיזוף הרצלייני...

לילה טוב!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה