יום שני, 20 ביוני 2011

המורשת

בשנה שעברה הלכו לעולמן שתי סבתותיי, בשיבה טובה. כפועל יוצא, הועברו אליי המון בגדים ואביזרים שלהן, את חלקם אני זוכרת אותן לובשות/עונדות וחלקם היו כנראה קבורים עמוק בארון שנים רבות. האמת שלא כל כך ידעתי מה אעשה עם כל הפריטים האלו - מצד אחד הסנטימנטים והוינטג' ומצד שני חלק לא לטעמי או עשוי מבדים שהיו מקובלים בסיקסטיז ובסבנטיז (דהיינו סינטטיים מהגיהנום)... וזה עוד אחרי סינון קפדני כמובן. בסוף צץ לי רעיון והחלטתי לצלם חלק מהם למזכרת ואחר כך להפקיד אותם באיזה חנות יד שניה ולפנות את הנדל"ן היקר אותו הם תופשים בבית (מה לעשות, מטראז' בתל-אביב גובר על נוסטלגיה). רתמתי למשימה את הבובה דנה כמודליסטית (באדיבות מירב בעליה הגאים שהצילה אותה מחיים ברחוב לפני שנים רבות) ואת בתי בת השש וחצי כסטייליסטית הבית (היא התאכזבה קצת מהמחסור בשמלות וורודות בקולקשן). סך הכל אני מרוצה מהתוצאה, למרות התנאים בהם צולמו התמונות (מטבח ביתי כלוקיישן, בני התינוק בן החודש שאיפשר לנו סשן מוגבל בזמן, מצלמה דיגיטלית מצ'וקמקת וכו'). מקווה שתהנו!

לבלומה ושושנה












נ.ב הכובעים הם שלי...

תגובה 1:

  1. איזה סבתות סטליסטיות! עכשיו אני מבינה מאיפה זה בא לך... החצאית הלבנה הורסת במיוחד.

    השבמחק