יום ראשון, 30 במאי 2010

חום-חרדל-שחור וזה הכל

האמת שהתמונות האלו כבר בנות חודש (כפי שניתן לנחש מקיומו של ג'קט חורפי משהו באאוטפיט) ומרוב שאין לי זמן לקרוא בלוגים, לקרוא בכלל, שלא לדבר על לכתוב אחד, אז הן פשוט הרקיבו להן במחשכי המחשב שלי. בדרך כלל אין לי מושג מה אלבש בבוקר - זה לא לוקח לי הרבה זמן לבחור אבל תהליך הבחירה משתנה. לפעמים אני לוקחת פריט אחד (בגד, נעל או אביזר) שבא לי להשתמש בו ומרכיבה סביבו את הלוק. לפעמים דווקא מתחשק לי לשחק עם צבע או שילוב צבעים מסויים ומשם זה מתגלגל. אני חושבת שזה היה יום כזה - החלטתי לאתגר את עצמי בשילוב של צהוב חרדל וחום שבד"כ לא נתפשים אצלי בתור חברים, עם נגיעות של שחור וכסף. התוצאה דווקא מצאה חן בעיני והולידה אתגרים עצמיים נוספים בימים שאחרי...



גילי [ז'קט - הועבר לי מאדוה, חולצת משי חרדלית - Talbot's מארוע החלפת בגדים של לופט המעצבים, חצאית - מבזאר ויצ"ו, חגורה - מחנות שתיים,מגפונים - אחת אחת המוכשרות ביותר, עגילים - תמר הראל קליין]

אני חייבת לומר שבינתיים הקיץ הזה אני ממש לא מרגישה שאני "חייבת" איזשהו פריט חדש. איכשהו הטרנדים העכשוויים המיוצגים בחנויות נראים המוניים (ע"ע פרחים) או פאסה (ע"ע ניטים, פפיונים וכו'). הדבר היחיד שרכשתי לאחרונה היה חולצת Breton פשוטה (פסים אופקייים בכחול-לבן) בזארה, שאני מחפשת כבר כמה שנים ולפתע בשל טרנד הימאים הגואה צצו כפטריות שלאחר הגשם. למעשה אני מרגישה שינוי בנטיות הלב שלי שתרות אחר איכות, קלאסית או אוונגרדית, אך בכל מקרה מוקפדת, בפריטי האופנה - איכות שאינה שכיחה במקומותינו. אם פעם הייתי שמחה לרענן את המלתחה שלי בכל מקום, העיקר שיהיה חדש ומעניין, אז היום יותר ויותר בא לי על בדים מאיכות טובה, גזרות משובחות, הקפדה על גימור טוב, עיצוב מקורי וכו'. אני מניחה שככל שקוראים ורואים יותר אופנה כך גם הטעם והבחירות שלנו הולכים ומתעדנים/מקצינים. אני מקווה שתהיינה לי הזדמנויות בעתיד להוסיף למלתחתי גם בגדי מעצבים אהובים כגון קלואה, סלין, ארין פת'רסטון, מרג'יאלה ואחרים. ועד אז, תמיד יש יד-שניה ווינטג'...

שיהיה שבוע טוב!
גילי

2 תגובות:

  1. אני ממש מבינה אותך, גם אני - ככל שאני נחשפת יותר לאופנה ולבגדי איכות, לא יכולה יותר לקנות בדים פשוטים בגימורים לא מושקעים...

    את נראית מקסים, מאוד אהבתי את החצאית המיוחדת..

    השבמחק