יום חמישי, 13 במאי 2010

רצועות, ניטים, לקה, ופארקה

אמנם הכותרת של הבלוג היום מרמזת על מראה קשוח השואב השראה מאופנת הפאנק ומהשפעות צבאיות, אך כפי שאתם יכולים לראות השילוב המתקבל הוא בעצם עדין וקליל. לפולינה טעם ייחודי והרבה פעמים יש לה בחירות ושילובים מקוריים שתופשים לי את המבט. לא מדובר דווקא על פריטים אקסטרווגנטיים, ממותגים או  מיופיפים במיוחד אלא פשוט ביכולת שלה ליצור מראה שהוא רק שלה מתוך פריטים שיש בהם נגיעות של קלאסיות לצד אלמנטים טרנדיים.

"שאלון השיק" של פולינה
צבע אהוב כחול בהיר
סגנון ספורטיבי
מעצב מועדף אין
אייקון אופנה אין
פריט אהוב הנעליים בצילומים - הן חדשות יחסית
אגרן או זרקן מה זה אגרן? (אני מסבירה) אה (בחיוך) אני שומרת, ושומרת, ושומרת...


לא יודעת מה אתכם, אבל הטייץ הזה עם הניטים המפוזרים עליו בעדינות מזכיר לי שמיים עם כוכבים והולך מצויין עם נעלי הסמי-בלרינה המבריקות.


זה מזכיר לי כמובן את המגפונים המפורסמים של Chloe מ-2008 (שכבר הספיקו להפוך לפריט אספנים מאז).

עולם האופנה עשיר במונחים באנגלית לפריטים השונים המאכלסים אותו, שפשוט אין להם מקבילה בעברית (או שפשוט אני לא יודעת אותן). מסתבר שכשמתחילים לקרוא בלוגי אופנה באובססיביות, גם לומדים דברים חדשים. והפעם, בבואי לתאר את המעיל של פולינה נדרשתי למונח פארקה (Parka) שמתייחס או למעילים מחממים עם קפוצ'ון שלרוב מכוסה בפרווה או פרווה מלאכותית, או במקרה שלנו - פארקה אורבנית - למעיל ספורטיבי קל עם כיסים גדולים במראה רפוי וצבאי משהו.


פולינה [מעיל פארקה - בוניטה מגרמניה, חולצה - מהמשביר, טייטס - לוצ'י, נעליים - חנות אלמונית בנתניה, שעון - DKNY]

תודה רבה לפולינה וסופשבוע נעים!
גילי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה