יום חמישי, 29 באוקטובר 2009

לונדון: גרביונים וחברבורות

לפני יומיים חזרתי מסופשבוע ארוך וכייפי בלונדון. זכיתי במזג אוויר נהדר (קריר דיו למעיל וכובע אך בהיר מספיק להסתובב בחוץ כמה שרוצים). היה נהדר לטייל בשוק האוכל Borough Market ולנשנש רקלט עם המון גבינה מותכת ומבעבעת, לראות מיוזיקלס מקסימים ומצחיקים מאד (Pricsilla ו-Avenue Q), ללכת בפארקים הירוקים (לקנא) ולצפות בשלכת היפהפיה, לאכול אוכל הודי, דים סאם ובפאב אנגלי טיפוסי (פחות או יותר), לשתות בירת ג'ינג'ר אורגנית וסיידר אלכוהולי, לבלות עם חברים יקרים ולבקר במוזיאונים מדליקים לאמנות ולאופנה (Tate Modren, Serpentine, Textile and Fashion).


 



מהבחינה האופנתית, כמובן שביקרתי ברחובות אוקספורד וריג'נט על שלל חנויותיהם... האמת שהכי אהבתי את בגדי אופנת העילית בסלפרידג'ס - הזדמנות לחזות בתיקים, נעליים ובגדים של פראדה, שאנל, מיו-מיו, ג'וסף וחבריהם. אבל... כמו נרות חנוכה הם נשארו בגדר "לראותם בלבד". התאכזבתי מהבלגן והמהומה בטופשופ, ומהבגדים השמרניים יחסית ברוב החנויות. נהניתי לראות את החנות של אנתרופולוג'י - בעיניי זה ממש חצי מוזיאון - כל העיצוב של החנות כל כך מקסים ומקורי. ראו לדוגמא את חלון הראווה עם שקיות התה הצבועות וחצאית חרסינת הדלפט השבורה.



 


קצת התאכזבתי באורבן אאוטפיטרז לא למצוא את המגפונים החומים-בז'ים המקסימים שתכננתי לקנות, בעיצובה של הבלוגרית ג'יין אלדרידג' (sea of shoes) אבל אני עובדת על השגתן בדרכים עקלקלות. לפעמים ישראל מרגישה כל כך פרובינציאלית... והנה אפונה חזרה מניו-יורק ובאמתחתה מגפונים אלו ממש! הו מתי כבר תגיעו אליי...

התחדשתי במספר פריטים מצומצם מאד יחסית לתוכניות הגרנדיוזיות שלי, ודווקא רובם מרשתות שיש גם בארץ: זוג נעלי אוקספורד חומות מזארה, חולצונת בדוגמת pied de poule ("כאפייה" כפי שעמית מכנה אותה) ממנגו, שרשרת עלה זהובה מאקססורייז וזוג גרביונים מנוקדים (כמו של איי לאב ג'וש) + מטריה מנוקדת מ-H&M.




נהניתי מאד לראות את שלל הגרביונים שבנות אירופה עוטות על רגליהן בימים אלו. בתור חובבת גרביונים וותיקה, יש לי אוסף קטן משל עצמי (חבל רק שלגרביונים יש מנגנון השמדה עצמי יעיל להפליא). כמו כן, ניתן היה להבחין בטרנד החברבורות המשתלט (כן, היו ב-H&M גם גרביונים מנומרים, ולא, לא קניתי אותם - לא מצליחה לראות את עצמי בטרנד הזה).



 

 

 

 

 

 

בקרוב פוסט נוסף על התערוכה שראיתי במוזיאון הטקסטיל והאופנה על זוג המעצבות הבריטיות Foale and Tuffin ועוד... כייף לחזור ולגלות שהסתיו מגיע גם למזרח התיכון!






לילה טוב,
גילי

4 תגובות:

  1. פוסט ממש מקסים שממש עושה חשק לנסוע. מזל שממש עוד מעט גם אני אהיה בחו"ל.
    הצילומים של האנשים ברחוב מאוד מגניבים ובכלל הצלחת להעביר מאוד יפה את האווירה. השלכת באמת מעוררת קנאה!

    השבמחק
  2. תודה ספי,

    באמת היה לנו מזל עם מזג האוויר... ולונדון נהדרת! (פעם אחרונה הייתי שם לפני 10 שנים למרבה הבושה). והנה חזרנו לישראל וכרגיל אין כאן ת'קטע של עונת מעבר - יום אחד חמסין ויום אחריו מבול... אפרופו מבול, דווקא מעיל לא מצאתי בכל לונדון - אם ראית משהו מיוחד בארץ אשמח להמלצות.

    שבת שלום,
    גילי

    השבמחק
  3. נראה כל כך כיף, לא יכולה כבר לחכות עד לנסיעתי בדצמבר. ובעניין הגרביונים זה באמת אחד הבונוסים הגדולים של החורף אני כבר הצטיידתי בחמישה זוגות חדשים השבוע (ביניהם כמובן גם זוג מנוקד).

    השבמחק
  4. תתחדשי! שיהיה לך הכי כיף בדצמבר. מחכה לראות את כל הגרביונים החדשים בבלוג שלך :-) גרביוני התחרה השחורה הם מהחדשים? הם ממש יפים.

    השבמחק