יום שני, 10 באוגוסט 2009

שמלות קלילות א'

ככל שנה, קיץ חם ומהביל עובר על כוחותינו. בעוד שבניו אינגלנד מתלוננים על ריבוי הגשמים הפוקד אותם הקיץ, ובקליפורניה נהנים מקיץ קריר יחסית, אצלנו גם מי שמכלה את ימי הקיץ במשרד הממוזג, נחשפת לתוצאותיה העגומות של ההתחממות הגלובלית בתפרים של יום העבודה. בבוקר - בעודה פוסעת עד המכונית הלוהטת, מחכה שהמזגן יתחיל לעבוד. בצהריים - יוצאת מהמשרד להפסקת צהריים מרעננת (?). אחר הצהריים - אוף עדיין חם... וחוצמיזה, אנחנו עדיין בעבודה, לא? או בגינת המשחקים עם ילדינו... בקיצור לא מזג האוויר האידאלי לאופנה ושיק.

בצר לנו, אנו פונות אל ידידתנו הטובה - השמלה הקלילה. אין כמו שמלה שנוגעת-לא-נוגעת בגוף כדי לשמח אותנו הנשים בימי הקיץ הדביקים. רצוי מבדים טבעיים ובגוונים משמחים. כזו שאפשר בבוקר ללכת איתה לעבודה ולהמשיך אחר כך לסרט או להיפגש עם חברים בכייף. נונשלנטית, לא מחוייטת מידי ולא זרוקה מידי, והעיקר - לא צמודה מידי! לצערי, הקיץ מוציא בדרך כלל את החשק לעטות אקססוריז שונים ומשונים, וכך אנו מפסידות את היכולת לשנות את המראה באבחת שרשרת, צעיף או גיבוב צמידים. את החסך הזה אנו ממלאות בנעילת סנדלים מיוחדות ומתפרעות לנו בגווני הלק.

אילנה לובשת שמלה חדשה, שנקנתה במסעה האחרון אל אפרתה, ששמלות קלילות הן הספציאליטה שלה. כדרכן של נשים בקודש, השמלה החדשה "קנתה לעצמה" גם סנדלים חדשות, וכמובן שזה עשה מייד חשק ללבוש את האנסמבל לעבודה. עוד ממסע הקניות הפורה הזה יתגלה בפוסט הבא...

העברתי לאילנה את "שאלון השיק" החדש שלי:
צבע אהוב בורדו
סגנון קז'ואל עירוני
מעצב מועדף אפרתה (בשנה האחרונה)
אייקון אופנה אין
פריט אהוב שרשרת חישוקים של אפרת קסוטו
אגרנית או זרקנית אגרנית... זורקת רק אחרי הרבה זמן








אילנה [שמלה - אפרתה, סנדלים - NEWS, שעון - Victronix (מתנה), עגילים - הבורסה לתכשיטים]
ולקינוח הנה כמה דוגמאות לשמלות קיץ מקסימות, שליקטתי עבורכן באינטרנט, באדיבות אתר Polyvore:

Summer Dresses


לילה טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה