יום חמישי, 12 באפריל 2012

גאה להציג את Bazaart!

בחודשים האחרונים עבדתי עם שלושת שותפיי המופלאים לסטרטאפ Bazaart, סטס דרור ואורי, על איפיון ובניה של קטלוג אופנה חדשני לאייפדים. הקטלוג מציג פריטי אופנה באמצעות קולאז'ים אסטטיים ומגרים, מכל מיני מותגים שמוכרים אונליין, ואף לומד את הטעם האישי שלך ומציג פריטים בהתאם. אני אחראית, מן הסתם, על החלק של האופנה - עריכת הקטלוג, שיתופי פעולה עם אושיות אופנה, וכן הלאה.
"כריכת" הקטלוג הראשון של Bazaart


לשמחתי הרבה הרעיון התקבל כל כך טוב, עד שהתקבלנו לתוכנית מיוחדת שנקראית "מאיץ סטרט-אפים" בשם DreamIt שזו הפעם הראשונה שהוא כולל סטרטאפים מישראל. חלק גדול מהתוכנית מתרחש בניו-יורק (יש!), ונועד לפיתוח המוצר במהירות תוך מפגשים עם אנשים בתעשייה, מנטורים ומשקיעים פוטנציאליים. סוג של "סטרטאפ נולד".
הגיליון הראשון נעשה בשיתוף פעולה עם הבלוגרית הניו-זילנדית מרסלה, מ-Fashion Distraction

בתוך כל ההתרגשות הזו גם הוצאנו גרסה ראשונה של הקטלוג לחנות האפליקציות של אפל - האפסטור, כתבו על פרוייקט צדדי שלנו, Pinvolve - אפליקציית פייסבוק המקשרת את פייסבוק ופינטרסט, בבלוג הטכנולוגיה המוביל בעולם - TechCrunch, ואנחנו כבר עובדים במרץ על הגרסה השניה של הקטלוג, בשיתוף עם בלוגרית אופנה ניו-יורקית.

בכל דף בקטלוג ניתן לקבל השראה מהסגנון של מרסלה, לארגן מחדש את הפריטים בעצמכם ואף לקנות!

הקצב של כל הסיפור הזה מטורף לגמרי, אבל גם מגניב לחלוטין! ביום ראשון הקרוב, מייד אחרי החג, אנו מתחילים את התוכנית בישראל ובאמצע מאי - הופה לניו-יורק. לא פשוט לקמבץ את כל האופרציה הזו עם שלושה ילדים קטנים ובעל סטרטאפיסט בעצמו, אבל אני מקווה שעם קצת עזרה זה יסתדר, ויצחק קדמן לא יחכה לי בשדה התעופה :-)

אז תחזיקו לי אצבעות, וצפו לעידכונים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה