יום חמישי, 5 באפריל 2012

פסטלינה

אתמול התפרסמה במגפון הפקת אופנה שיזמתי, הפקתי ועשיתי לה סטיילינג, וצילמה יולה זובריצקי. נושא ההפקה היה צבעי הפסטל או הגלידה שנזלו ממסלולי התצוגות של אביב-קיץ 2012, אל הקטלוגים ולבסוף אל החנויות ואלינו לארון ולרחוב. היה כיף, מרגש, ואתם מוזמנים לראות את התוצאה הסופית והיפה בכתבה עצמה.

נועה הענוגה על הסט, בפסטלים של אביב 2012 (צילום: יולה זובריצקי)

 
לוראן החייכנית נהנתה מכל רגע על סט הצילומים (צילום: יולה זובריצקי)

נועה ולוראן היפות מישירות מבט למצלמה (צילום: יולה זובריצקי)
אני חייבת להודות שהטרנד הזה הוא אחד האהובים עליי ביותר הקיץ  - הוא משרה עליי תחושת אופטימיות ומין חלומיות כזו, שכל כך חסרה כאן בחיי היום יום. בקיצור, אם הבנתי נכון את כוונת המשורר, מדובר על אסקפיזם וכמיהה לעולם עדין יותר, באריזה מתקתקה ונעימה או בניסוח המופלא של סמדר "עושה חשק לקפוץ לתוך מיכל גלידה ענקי, עם עדיפות לפונצ' בננה"...


לוראן, אני ונועה בסיום יום הצילומים (צילום: יולה זובריצקי)

כשהתחלתי לחשוב על ההפקה עוד היה ממש חורף, ובגדי הפסטל לא היו בנמצא בחנויות עדיין. אז הכנתי לי לוח השראה המורכב ממראות ממסלולי התצוגות, ומתמונות של בלוגרים ואופנת רחוב שאימצו את הסגנון. לבלוגרי האופנה יש בימינו תפקיד מאד חשוב במנגנון המורכב הזה שנקרא אופנה - הם מנגישים את המראות המוקצנים ממסלולי התצוגות להמונים בצורה שתאפשר לטרנד להתפשט ולא להישאר נחלתם של מביני עניין בלבד. שימו לב, כל מראה כזה נראה מספיק פשוט וזמין בצורה שמפתה אתכן לנסות זאת בבית. הנה תראו:






התמונות מ-lookbook.nu ומפינטרסט
 שיהיה לכולנו חג שמח, אביב קסום, ואל תהססו לקפוץ למיכל הגלידה העונה! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה