יום ראשון, 6 בספטמבר 2009

מדונה, שמלות סתיו ונעלי פלפלונים

ביום חמישי מצאתי סוף סוף קצת זמן לצלם שוב לבלוג, לאחר שבוע עמוס של חזרה לעבודה, תחילת שנת הלימודים של בנותיי והופעה של אחת מדונה, אולי שמעתם עליה. אפרופו מדונה, אני קצת התאכזבתי מהזווית האופנתית של ההופעה - עם כל הכבוד לגרביוני רשת, מחוכים, ומגפיים עד הברך (ויש כבוד) וחצאית מעודדות (קצת פחות כבוד), איכשהו ציפיתי ליותר. יותר תלבושות, יותר מגוון של looks מההיסטוריה שלה, יותר וואו.

התמונות הבאות באדיבות ארז, ומיקומו המצויין בגולדן רינג (אני אישית ראיתי את מדונה בגודל נמלה בערך - מסקנה: או שהולכים לגולדן רינג או שלא הולכים בכלל).



האאוטפיט העיקרי של מדונה שהיה קצת יותר מקורי בעיניי היה בהשראה צוענית, וכלל שלל מחרוזות זהב, צבעים עזים בפוקסיה, טורקיז וצהוב על רקע שחור (קצת מ-80s).

מסתבר שמראה זה עוצב על ידי בית ג'יבנשי, כפי שניתן לקרוא בסקירת האופנה הזו לסיבוב ההופעות Sticky and Sweet, משם לקוח האיור הבא.

ובחזרה אלינו בישראל אוגוסט כבר חלף עבר, ולמרות שעדיין חם מאד, יש כבר שביב של תקווה אופנתית בדמות חנויות המתפקעות מאופנת הסתיו, סוף של סוף עונה בחנויות, וערבים שמתחילים להיות נעימים. בחסות המזגן אנו יכולות קצת להשלות את עצמנו שיש כאן באמת עונת מעבר ולעטות שמלות פחות אווריריות ויותר "בנויות" על הגוף, ולקנח בשל או שרוולון.

גילי [שמלה - Koton תורכיה, נעליים - קסטרו, משקפיים - פראדה, צמיד - לא ידוע]



חמוטל [שמלה - ענת גילר בשוק המעצבים, שרוולון סריג - זארה ברצלונה, נעליים - מיכל מילר באימומה, משקפיים - לא ידוע]
כדי להשאיר משהו מאווירת הקיץ, נעלנו אנוכי וחמוטל נעליים בצבעי פלפלונים...
שיהיה לכולנו סתיו נהדר!