יום ראשון, 29 ביולי 2012

Bazaart - עכשיו באייטיונז!

אוף, את הפוסט האחרון כתבתי באפריל וזה נראה לי כמו לפני מאה שנה. מאז פגשתי מיליון אנשים חדשים, נסעתי פעמיים לניו-יורק ועוד מעט עוד פעם, הצגתי את בזארט במפגש אופנה וטכנולוגיה בתפוח הגדול, התראיינתי לעיתון Women's Wear Daily, ועוד ועוד. לא סתם קוראים לתוכנית שאני משתתפת בה accelerator - זה באמת סוג של מדחסת זמן מטורפת. משתדלת לנשום עמוק...

אני, אורי, דרור וסטס - בזארט כובשת את ניו-יורק
אבל הדבר שהכי מרגש אותי, יותר מהכל, הוא הגרסא החדשה של בזארט שהעלנו לאייטיונז השבוע ויצירות האופנה המופלאות שניתן ליצור בה. תכל'ס הגרסא הזו היא רק קדימון לחזון המרכזי שלנו שהוא קטלוג אופנה שלומד את הטעם שלך ומספק לך מהדורה יומיות רק עם הדברים שאת/ה אוהב/ת, אבל אני ממש ממש אוהבת ליצור איתה השראות אופנתיות. הנה תראו:

דף Bazaart שיצרתי מתוך לוח הפינטרסט של מותג האופנה הניו-יורקי Pixie Market


בגרסא הנוכחית, משתמשים יכולים ליצור דפים בקטלוג המשותף על ידי מיקסוס (Restyle) של פריטים ותמונות מלוחות פינטרסט. פינטרסט, למי שלא מכיר, היא רשת חברתית ויזואלית שמאפשרת לחבריה ליצור "לוחות השראה" דיגיטליים ולשמור שם דברים שהם אוהבים. בארץ היא רק עושה את צעדיה הראשונים, אבל בארה"ב כל מי שאוהב אופנה, עיצוב פנים, ולייפסטייל באופן כללי כבר שם. הקיצר, יש שם 70% נשים וזו כבר הרשת החברתית השלישית בגודלה בעולם! אם אתם רוצים הזמנה (הרשת הזו עוד בביטא) פשוט שלחו לי מייל ואני אצרף אתכם.

דף Bazaart שיצרתי מתוך לוח הפינטרסט של חנות האופנה האינטרנטית Lion'esque Style 

Source: bazaart.co via Bazaart on Pinterest


אז מה הלאה? אנו עובדים על שיווק הגרסא (אשמח אם תורידו את בזארט לאייפד שלכם ותתנסו, ספרו לי איך היה והפיצו גם לחברים). בנוסף, בקרוב נכריז על שיתוף פעולה בקמפיין ראשון מסוגו עם חנות האופנה האינטרנטית Lion'esque Style (ששש... פרטים בקרוב). והשיא - בתחילת החודש הבא אנו מציגים את בזארט בארוע סיום חגיגי, לפני מאות משקיעים בניו-יורק, תוך ניסיון לסגור את סבב גיוס ההון הראשוני שלנו (seed). אנו כבר מתכוננים, מצפים ומתרגשים. תחזיקו לי אצבעות!

שיהיה שבוע טוב,
גילי